Trikke fitness

Trikke Fitness

Soovid, et trenn oleks lõbus ja vaheldusrikas?

Jõusaal ei ole Sinu jaoks?

Rattasõit ja rulluisutamine on muutunud tüütavaks?

Tahad treenida korraga nii üla- kui alakeha lihaseid?

Soovid erilist tähelepanu pöörata oma säärtele, tuharale, kõhule ja käsivartele?


 

Sul on vaja Trikke ratast!

Uuringud on näidanud, et me kõik vajame umbes 30 minutit treeningut päevas. See hoiab ära mitmed tervisehädad ning rasvumise. Erinevalt spordiklubist saad Trikkega harjutada mil iganes ise soovid ning viibida samas värskes õhus. Treening Trikkega võib olla rahulik rasvapõletus või terve keha totaalne lihastreening, tempo ja raskuse valid Sa ise.

Oleme kuulnud, et Trikke ratastega treenijatele meeldib, et nad saavad ise valida fitness treeningu ja korraliku jõutrenni vahel. Sa võid alustada vaikse tempoga kasutades hoo tegemisel vaid käsi. Mõne aja möödudes lisad jalgade töö ning tõstad kiirust. Trikke rattast maksimumi välja võttes töötavad korraga Sinu käed, kõhulihased, tuhara, jalad jne. USAs läbiviidud uuringu kohaselt ei ole praktiliselt ühtegi lihast, mis Trikke sõidu ajal koormust ei saaks.

Amsterdami ja Haagi ülikoolide tehtud uuringud näitavad, et Trikkega sõitmine kulutab 500 – 1000 kcal tunnis! See on kahe juustuburgeri jagu energiat. Lisaks sellele tõestas USAs Emporia State University tehtud uuring, et Trikke sõit kaasab pea kõik peamised lihasgrupid, olles seega ideaalne spordivahend.

Vaata lisaks Trikke Fitness videot ning kuula mida arvavad Trikkest Hollywoodi staaride eratreenerid…

Tuli tahtmine trenni teha? Vali endale sobivaim Trikke ja saavuta oma elu parim sportlik vorm ning kaunis figuur.